Tosan byl pseudonym korejského vlastence An Čchang-ho (Ahn Chang-ho, 1876–1938). 24 pohybů obsažených ve vzoru, představuje celý jeho život, který věnoval podpoře vzdělání v Koreji a protijaponskému osvobozeneckému hnutí za nezávislost.
Abychom pochopili skutečný historický význam An Čchang-hoa, musíme si uvědomit situaci v Koreji během japonské okupace (1904–1945). Japonsko se totiž rozhodlo úplně Koreu zničit (včetně kultury, historie a vzdělání) a vytvořit z Koreje další Japonsko.
An se narodil v roce 1878 v Kangso v provincii Pyeongan, v dnešních dnech Jižní Pyongan v Severní Koreji. V roce 1896 se An přestěhoval do Soulu a začal navštěvovat Gusae Hakdang, misionářskou školy. Během čtyř let se obrátil na křesťanství.
Stejně jako mnoho jiných Korejců emigroval ještě před okupací do USA, kde organizoval skupiny krajanů. V roce 1907 se do Koreje vrátil a spolupracoval na založení školy Taesong. Ta měla poskytnout mladým lidem základní vzdělání založené na národní hrdosti. Škola byla, stejně jako téměř všechny ostatní, zanedlouho zrušena a zakázána. Když se po skončení první světové války vrátil An Čchang-ho do USA, prostřednictvím krajanských organizací získal podporu prezidenta W. Wilsona pro vyhlášení nezávislosti Koreje. Také díky tomu bylo možné založit v roce 1919 exilovou korejskou vládu, která organizovala protijaponský odboj.
V roce 1902, An přišel do San Franciska s manželkou Helenou s cílem získat lepší vzdělání. Během života v Kalifornii byl svědkem pouličního boje dvou Korejců kvůli prodeji rašeliny. An byl rozčilen touto ukázkou nevychovanosti svých krajanů v zahraničí a začal s reformou místní korejskou etnickou skupinou, čímž se stal jedním z prvních představitelů "Korejsko-americké komunity". V roce 1903 založil "Společnost přátel" (Friendship Society), první korejskou organizaci v kontinentálních Spojených státech. V roce 1906 založil "Společnost vzájemné pomoci" (Mutual Assistance Society - MAS). MAS se nakonec sloučil s "United Korean Society" na Havaji a vzniká tak "Korejská národní asociace" (Korean National Association - ), oficiální zástupce Korejců ve Spojených státech až do konce druhé světové války.
Mnozí považují Ana Čhang-hoa za jednoho z klíčových morálních a filozofických vůdců Koreje v průběhu 20. století. V chaosu těsně před a během japonské okupace Koreje dbal na mravní a duchovní obnovu korejského lidu prostřednictvím vzdělávání jako jednu z důležitých komponent v jejich boji za nezávislost.
V roce 1938 japonské úřady zatkly Ana, ale kvůli těžké nemoci byl na kauci propuštěn a převezen do Kyungsungské fakultní nemocnice, kde 10. března 1938 zemřel. V Soulu mu na počest postavili pamětní park a halu. Další pomník na jeho počest byl postaven v centru Riverside v Kalifornii.
Sestava obsahuje kromě nových technik rovněž i nové prvky.
Prvním z nich je otočka o 180 stupňů na místě, tzv. gujari dolgi. Osa postoje tu zůstává přibližně stejná, i tělo zůstává v podstatě na místě. Přešlápnutí do osy postoje a vlastní otočka jsou dva pohyby, které se cvičí se stejným rytmem jako zbytek sestavy. Při vlastní otočce se rovněž využije pohyb těla nahoru-dolů. * Podotkněme, že otočka o 180 stupňů, která byla např. v Chon-ji, v sobě vlastně zahrnovala krok, a proto se jí říká jinak — omgyo didimyo dolgi [omgjo tidimjo tolgi].
Druhým novým prvkem je vyproštění z úchopu po technice 6 ( gunnun so sun sonkut tulgi ). Následné vyproštění zachovává postoj, a proto je o to obtížnější soustředit veškerou sílu do pohybu “chycené” přední ruky. Je třeba do něj zapojit nejen svaly ruky, ale zejména i boků.
Třetím prvkem je otočka o 360 stupňů z vyproštění do techniky 7 ( gunnun so dung joomuk nopunde yop taerigi ). Opět platí, že otočku nelze uspěchat.
Čtvrtý nový prvek je otočka do směru, který je šikmý k ose sestavy. Jelikož pak v tomto směru provádíme další techniky, je důležité úhel správně odhadnout. Při špatném odhadu totiž sestava neskončí tam, kde začala. Na druhou stranu řečeno, stává-li se vám, že končíte před počátačním bodem, nebo končíte za ním, bývá příčina právě v špatném úhlu postojů kombinace technik hechyo makgi — apcha busigi — ap joomuk jirugi.
Posledním novým prvkem je provedení dvou technik v rychlém sledu, konkrétně technik gunnun so ap joomuk kaunde baro jirugi a gunnun so ap joomuk kaunde bandae jirugi. Obě techniky jsou plnohodnotné, tj. každá má samostatný nádech-výdech a pohyb těla nahoru-dolů. Jejich provedení ale má být výrazně rychlejší, než je rytmus zbytku sestavy.